Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Eνα μικρο διαλειμμα…


 

 


Παει καιρος τωρα, για να ακριβολογω απο τον καιρο που «παραιτηθηκε» ο Κωστακης ο κουρασμενος, που μου ειναι ολο και πιο δυσκολο να βρω θεμα προς αναρτηση. Θα μου πει καποιος, -γιατι ρε φιλε το ΠΑΣΟΚ δεν  δινει υλικο για σατιρα;;;  Δινει, δεν λεω οχι, αλλα πλεον εκει που εφτασε η κατασταση, ειναι πλεον δυσκολο να κερδισεις καποια χαμογελα…Πλεον υπαρχει οργη, αγανακτηση και πικρια. Ενας Παγκαλος ειναι που σωζει καπως την κατασταση για μας τους φωτομοντερ αλλα ποσο πια να ασχοληθεις και με αυτον;;; Γεμισε η μπλογκοσφαιρα με …..γιαουρτακια!! Ενω ο Καραμανλης…….τι να λεμε τωρα,  ο ανθρωπος δεν ηταν πολιτικος, η χαρα του μπλογκερ ηταν!!! Και σε ολα αυτα τα 3,5 χρονια παρουσιας μου στην μπλογκοσφαιρα, θελησα να ειμαι συνεπης απεναντι σε ολους εσας  που με διαβαζετε (αλλα και στον εαυτο μου) με καθημερινες αναρτησεις. Μια καθημερινοτητα που καποιες φορες προκαλει καποια πιεση και αυτο φαινεται και στα αποτελεσματα. Οταν κανεις κατι επειδη πρεπει να το κανεις το αποτελεσμα δεν ειναι παντα καλο.
Ετσι τις τελευταιες μερες εκει που εσπαγα το κεφαλι μου για να βρω θεμα για αναρτηση, κρυφοκοιτουσα ολο και πιο συχνα τα συνεργα της ζωγραφικης  (τα οποια επιτηδες εχω εδω και 4 χρονια απεναντι απο τον υπολογιστη μηπως και φιλοτιμηθω και κανω κανα πινακα). Προχθες το βραδυλοιπον , και αφου πλεον αποδεχθηκα πως οσο και αν ζορισω το μυαλο μου, δεν κανω τελικα καποια αναρτηση στο μπλογκ, ειπα να τους ριξω μια ματια… Τα χρωματα σε καλη κατασταση, τα πινελα αθικτα ακομη, οι σπατουλες καινουριες και ο καμβας ετοιμος στο καβαλετο εχοντας μαλλον αποδεχθει το γεγονος πως θα παραμεινει λευκος σε ολη την ζωη του. Και οταν ανοιξα το  μπουκαλι με το λαδι, εκεινη η μυρωδια ηταν που μου κανε το κλικ! -Σημερα θα ζωγραφισω ειπα…..Για θεμα διαλεξα κατι ευκολο για αρχη (εχω και δεκα χρονια να πιασω πινελο στα χερια μου) και ενω ξεκινησα περιπου στις 10:00 το βραδυ την επομενη φορα που κοιταξα το ρολοι ειχε ηδη παει 3:30 το πρωι. Χθες το βραδυ συνεχισα περιπου με τους ιδιους ρυθμους και ετοιμος ο πινακας.







Το αποτελεσμα δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιασε καθως διαπιστωσα αρκετα λαθακια κοιτωντας τον σημερα με πιο καθαρο μυαλο, αλλα εχω το ελαφρυντικο της πολυετους αποχης. Ηδη ομως στο μυαλο μου αρχισε να σχηματιζεται η εικονα του καινουριου πινακα. Ετσι πλεον το μπλογκ αποκτα μια καινουρια κατηγορια με τιτλο «ΕΓΩ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ» και μεσα απο αυτη θα σας παρουσιαζω τις «δημιουργιες» μου. Αλλωστε οπως πανε τα οικονομικα μας το ρητο «μαθε τεχνη κι αστηνα κι αμα πεινασεις πιαστηνα» μοιαζει πιο επικαιρο απο ποτε!!!
Αυτο οπως καταλαβαινετε σημαινει οτι αρκετες ωρες απο τον χρονο μου θα αφιερωνονται και εκει. (καλα μην κλαιτε, το ξερω οτι δεν μπορειτε χωρις εμενα! χαχαχα!) Πλεον οι αναρτησεις μου μπορει να  ειναι καθημερινες, μπορει και οχι. Ισως  και μονο το γεγονος του οτι δεν θα υπρχει αυτη η πιεση για καθημερινες αναρτησει να λειτουργησει ευεγερτικα και να συνεχισω στους ιδιους ρυθμους……Θα δειξει. Για σημερα παντως η αναρτηση ειναι μονο μια, αυτη που διαβαζετε, και για να πω την αληθεια ειχα αναγκη απο μια ημερολογιακης μορφης αναρτηση. Γιατι στο κατω κατω ο αρχικος σκοπος δημιουργιας των μπλογκς ηταν αυτος, προσωπικα ημερολογια και οχι το χαλι που υπαρχει σημερα.
Ελπιζω να μη σας κουρασα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου